Wednesday, December 30, 2009

Blog of Possible Interest: Barefoot in Nagoya

こんばおんわみなさん! ふゆ休みは元気ですか? 私の休みはしずかです。私は私のかぞくと私のうちでクリツマスのばんごはんをたべました。とてもたのしでした。

じゃ、これはブログおもしろいです。私のともだちはブログをかいています。ともだちのなまえはダンです。ダンさんはグリヌ山大学の学生の二ねんせうぃです。でも、ダンさんは一ねんかん日本のなごやですんでいます。なごや大学でべんきょしています。ダンさんのブログは日本でづんでいるがなのかです(his blog is about living in Japan)。いぎりすごです。ブログのなまえは "Barefoot in Nagoya" です。リンクは下です。

http://barefootinnagoya.blogspot.com/

じゃまた!

1 comment:

  1. ありがと。Interesting blog you got here, and thank you for referencing mine. Your writing is clear and is good hiragana practice for a simple 学生 like myself. Keep up the good work. Funny note, your comics on the side are exactly the ones I read. Good taste.

    ReplyDelete